من وتو
 
همه چیز در اینجا
عـکس اهنگ فیلم مغاله ونرم افزار
 
 
یک شنبه 17 / 3 / 1392برچسب:, :: 9:31 قبل از ظهر ::  نويسنده : محمد امین علی یاری

 http://8pic.ir/images/15902030087565330424.jpg


نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت14:26---24 خرداد 1392
سلام این پیامو امروز تو یکی از وبلاگا دیدم منم بهش عمل کردم.. این پیام مال من نیست ولی بخونیدش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون.....

amir
ساعت19:12---17 خرداد 1392
سلام وبت عالیه عزیزم اگه تونستی یه سری هم به من بزن ونظرررر یادت نرود

مسعود
ساعت16:37---17 خرداد 1392
سلام دوست من عکسای وبت خیلی باحالن وارد مدیریت ب ک شدی پیوند/لینک های وبلاگ رو کلیک کن بقیشو میفهمی منتظرت هستم ک بهم سر بزنی و پست های جدید بذاری فعلابای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ محمدامین علی یاری خوش آمدید:09172626692:amin emil:aminaliyari792@yahoo.com گریه هایم بی صداست عشق من بی انتهاست رد پای اشکهایم را بگیر تا بدانی خانه ی عاشق کجاست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک با ما ابتدا ما را با عنوان همه چیز در اینجا و آدرس aliyari0098.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر امین







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 353
بازدید کل : 11511
تعداد مطالب : 86
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1



جدید ترین کد آهنگ ها Amir-b646